Nowości kosmetyczne cz.2

Nowości kosmetyczne cz.2

Maskara do brwi- Loreal Brow Artist Sculpt

TBL.jpg

Bardzo ciekawy produkt do makijażu brwi. Mamy tu można powiedzieć 2w1. Pierwsza część to „patyczek” którym możemy wypełnić braki w brwiach lub delikatnie sobie dorysować jeśli tego potrzebujemy. Druga część to szczoteczka którą tuszujemy brwi. Ja używam tylko tej szczoteczki aby delikatnie podkreślić brwi.

Tusz do rzęs MAYBELLINE  Falsies Push up drama

TM

Tusz ma za zadanie mocno pogrubić nasze rzęsy oraz je unieść. Konsystencja jest dosyć gęsta jak na tusz dlatego też bardzo źle się go zmywa( potrzebny jest płyn dwufazowy). Jeśli chodzi o efekt to jestem mocno zawiedziona tym tuszem ponieważ strasznie skleja rzęsy. Mimo tego że lubię silikonowe szczoteczki i nigdy żadna nie sklejała mi rzęs to ta jest straszna. Dlatego nie polecam.

Tusz do rzęs L’OREAL Volume Million Lashes Sa Counture

TL

Od dawna chciałam jej spróbować ale zawsze wolałam kupić coś tańszego aż w końcu przy ostatniej promocji w Super- Pharm na promocji 1+1 postanowiłam ją kupić. Ponownie mamy silikonową szczoteczkę i króciutkie wypustki. Jestem zachwycona tą maskarą ponieważ pięknie rozczesuje rzęsy, nadaje im objętości i pięknie je wydłuża. Jedynym minusem jest ciężkie zmycie tuszu nawet po całym dniu pracy.

Tusz do rzęs Max Factor Voluptuous False Lash Effect

TMX

Tusz ma wyjątkowo hymm… dziwną(?) szczoteczkę. Z tego co zauważyłam to nie ma na ten tusz zainteresowania poprzez grubą skręconą szczoteczkę. Niestety na zdjęciach nie widać jak dokładnie wygląda. Pomimo tego że jest dosyć gruba i niestety ale trzeba się do niej przyzwyczaić to śmiało mogę ją polecić. Bardzo fajnie zagęszcza rzęsy delikatnie je unosi idealna na co dzień. Dodatkowym atutem jest to że maskara trzyma się cały dzień nie kruszy się i nie ma problemów z jej zmyciem.

To już wszystkie nowości jakie ostatnio testowałam. Dziękuje Ci za odwiedziny.

Do następnego! 😉

Skomentuj

