Singlem być

Singlem być

tumblr_n0jleqlje31trcdmio1_500

Cześć single i singielki! Jak u was leci? Wszystko dobrze? W takim razie cieszę się bardzo. A może jest do bani? Nie martw się, będzie dobrze! Mówię Ci to Ja-singielka 🙂
Czasem zastanawiam się czy bycie w związku jest dobre czy jednak lepiej być samotnym. Tak patrząc na niektóre moje koleżanki, które mają tzw. kryzysy w związku ( mam tu na myśli fochy, kłótnie i obrażanie się nawzajem) to czasami im współczuję i jednocześnie zastanawiam się jak można być z kimś, tylko dlatego żeby nie być samemu/samej. A już nie mogę zrozumieć jak można być z kimś kto notorycznie nas obraża lub poniża, że to niby jest miłość ? Jak można kochać kogoś kto ma nas za wielkie zero i liczy tylko na dobry sex wieczorem, ewentualnie rano na dzień dobry. Ja osobiście nie wytrzymałabym w związku opartym na takich relacjach. Wiem co mówię, bo byłam kiedyś właśnie w takim związku co prawda bardzo krótko.Mój partner na każdym kroku mnie ograniczał, a ja bardzo nie lubię jak ktoś mi czegoś zabrania i ktoś próbuje mnie mieć na własność. Nie mogłam wychodzić do klubu z koleżankami, zwyczajnie się pobawić, oderwać się od obowiązków. Ja rozumiem, że w klubach dzieją się przeróżne rzeczy , ale jeśli kogoś kocham to idę tylko potańczyć dobrze się bawić i fajnie spędzić wieczór z koleżankami. Ciągle czułam się sprawdzana i że nie ma do mnie zaufania. Niestety nie wytrzymałam tego trzymania mnie na smyczy i podziękował temu panu. Może i jestem jeszcze młoda i nie rozumiem niektórych rzeczy, ale na dzień dzisiejszy nie potrzebuję takich ograniczeń. Poznałam też kilka osób, które są z kimś tylko, dlatego żeby nie być singlem, albo są tylko z kimś bo mają jakiś wspólny interes np.kredyt. Nie no oklaski na stojąco! Brak mi słów jak coś takiego słyszę, ręce i cycki opadają. Rozumiem, że można czasami popełnić błąd w swoim życiu i związać się z nieodpowiednią osobą (zazwyczaj okazuje się to za późno) ale jak coś się zaczęło to można to równie dobrze skończyć. Po co żyć w toksycznym związku? W dodatku co to za życie jak musicie codziennie widzieć lub co najgorsza spać z osobą, której już nie kochacie. Można nabawić się nerwicy lub popaść w depresję.
Bycie singlem wcale nie musi być takie złe, wystarczy tylko ze nie będziecie się codziennie zasmucać tym, że nie macie nikogo i znajdziecie sobie jakieś ciekawe zajęcie. Ja ostatnio postanowiłam, że szkoda czasu na tzw. „wyczekiwanie na księcia” , bo coś takiego jak ideał mężczyzny/ kobiety nie istnieje moi drodzy. Dlatego teraz skoro mam dużo czasu to podszkolę swój angielski, który kuleje coraz bardziej i nawet robiłam już malutki postęp i ściągnęłam sobie książkę w języku angielskim. Brawo ja! Drugi rodzaj rozrywki jaki już sobie zapewniam to fitness co prawda ta rozrywka jest męcząca ale czego nie robi się dla tyłka jędrnego jak brzoskwinka i brzucha niczym deska do krojenia. Sądzę, że jeśli będę bardziej „fit” to będę się czuła lepiej w swoim ciele i zdrowiej. Kolejna rozrywka to blog. Może nie jestem jeszcze bardzo aktywna, ale małymi kroczkami do przodu. Każdy znajdzie coś dla siebie ,dla jednej osoby będzie to malowanie, dla drugiej jazda na rowerze, a dla kogoś innego może to być tworzenie muzyki itd. Jest mnóstwo rzeczy, które może Cie zainteresować wystarczy tylko szerzej otworzyć oczy.
Jak widać bycie singlem ma też plusy. Najważniejsze to mieć pozytywne nastawienie , (choć zdążają się też czasem te gorsze dni- kryzysy, ale to jest normalne) uśmiech na twarzy i chęć do działania!
Drodzy single! Życie w pojedynkę jak widać nie musi być nudne, dlatego głowa do góry!

Skomentuj

